I studied out the butt for that physics exam and made a 63 (which is failing, since it’s below a 70, a C-) which was the avg. I felt like the test was easy, idk what happened.

She redesigned the test bc the grades were so poor on the first one, I feel like she might do the same thing again; I feel like every time she administers a test, it’s an experiment for her and we’re her guinea pigs. Which sucks for us bc it penalizes us for her inability to generate optimal exams.

Everything else about her is wonderful, she truly is a kind, caring and engaging prof. It’s just these weird exams I’m not a fan of

completely-dunn:

wifipassworcl:

thepottertardis:

apertures413thdoctor:

pleatedjeans:

via

Ellen what the fuck happened in 1998

ellen degeneres came out in 1997

yeah but ellen what happened in 2014

ellen page came out in 2014

cosimaclonehaus:

things that need more lesbians in them

  • tv shows
  • films
  • me

baiosbootybutt:

Very insightful, thank you

Lmao my TI-NSpire does this shit

The XX – Intro

gregalvang:

mom: what time did you get back last night-

me:

image

Goals for the rest of the month:

-study really really hard

-get a bikini wax (i rly want one but i’m afraid of how painful it will be :S )

-buy qt lingerie (i also saw some men’s lingerie lacey boxers that are super qt so i might purchase those instead idk yet)

-take better care of myself

Dump the toxic people out of your life. Get them gone. Kick them to the curb. Stop maintaining relationships with people that make you feel guilty about things that you like, that make you feel shitty about yourself, that put you down, that don’t fucking support you, that are mean. You just get those people and shove them out of your life. Delete them off of Facebook, break it down easily. Just kind of fizzle out with the contact. Let it be like almost as if it might be growing apart. Just get rid of those people, because instead of just maintaining these “relationships” with people for the sake of just being polite or civil, you can be civil without having people that you can’t stand in your life and you’ll be so much happier. You need to stop maintaining relationships with toxic people because it’s just not good for you and it’s not worth any of your time.
Rachel Whitehurst (via ugh)

kenobi-wan-obi:

Gum 41: A Study in Scarlet

This new image from ESO’s La Silla Observatory in Chile reveals a cloud of hydrogen called Gum 41.

In the middle of this little-known nebula, brilliant hot young stars are giving off energetic radiation that causes the surrounding hydrogen to glow with a characteristic red hue.